We hebben nog maar weinig tijd!

28 december 2015 - Yangon, Myanmar

De opmerkzame lezer(es) van onze reislog verwacht nog een blog over Myanmar maar we staan al bijna met 1 voet op het vliegveld van Yangon.

Inya Meer, YangonDe dagen bij C&A vlogen om met voetmassages, geweldig eten thuis (echte koffie, bruinbrood, yoghurt, kaas!) en buitenshuis: de eerste lasagna na 3 maanden, relaxte zwoele "zomeravonden, wandeling door downtown Yangon  en een prachtige kerstavond aan de rand van een meer.

Vegen ShwedagonGisterenavond liepen we nog in het Shwedagon, niet helemaal alleen of liever gezegd helemaal niet alleen. We begonnen onze reis 3 maanden geleden tussen jonge flashpackers. In het Shwedagon raakten we aan de praat met een ouder echtpaar. Zij vertelden ons dat ze met de boot ("cruise") Zuidoost Azie bereisden.

"We hebben nog maar weinig tijd" zei de man. Waarop de vrouw op haar horloge keek en de man vervolgde: "We zijn 85".

Shwedagon, YangonMet een blik op ons horloge: ook wij hebben nu weinig tijd. Onze vlucht gaat over een paar uur. We wensen jullie alvast een tijdloos 2016 en we nemen ons voor het reislog van Ye naar Yangon later te publiceren zodat jullie samen met ons nog kunnen nagenieten.
Dank voor alle leuke spontane reacties op ons reislog. Dat gaan we missen!

Heb het goed. Fijne jaarwisseling.

Een gelukkig 2016

1. C&A:
    28 december 2015
    Het was zeer tijdloos, hoe lang jullie hier waren, we zijn het vergeten maar het was heerlijk ontspannen. Ik ga verder met lezen ........ tot de laatste blog dan maar !
  2. Nicoline:
    Goede reis naar huis!
  3. Peter:
    28 december 2015
    ik zal jullie verhalen missen en de alle beste wensen voor 2016 zal ik ook maar met de boot gaan ? groetjes peter
  4. Elmavanlier:
    28 december 2015
    Jullie al weer op weg naar huis. Ik heb de laatste maanden van jullie reis gevolgd, Peter en kan me er op verheugen een keer rond de tafel te zitten met de grote kaart van Azië voor ons.
    Dat het laatste stukje van de reis ook maar goed mag gaan en voor 2016: steeds heel veel verwondering toegewenst!
    Liefs voor beiden, Elma
  5. Marielle:
    30 december 2015
    Leuk om jullie te volgen!
    Goede reis terug en fijne jaarwisseling!!
  6. Ans:
    2 januari 2016
    Hallo Gitta en Peter, dank voor alle mooie verhalen, foto's en video's uit Azië. Rop en ik wensen jullie een fijn en gezond 2016 toe.