Nog 1 week!

20 september 2015

Als we in het voorjaar besluiten om eind dit jaar te gaan reizen door Azië, denken we ruim de tijd te hebben voor alle voorbereidingen. Maar nu de globale reisplannen concreet gemaakt moeten worden, snappen we weer waarom veel mensen dit uitbesteden aan een reisorganisatie.

Reisroute van Hanoi naar Yangon.

Onze uitdaging is om in drie maanden vanuit Hanoi (Vietnam) via China naar Yangon (Myanmar) te reizen. In de eerste planning was dat netjes verdeeld in één maand voor elk land. Maar helaas blijkt al snel dat de grensovergang tussen China en Yangon voor individuele reizigers gesloten is. Dit betekent dat we nu ook door Laos en Thailand zullen reizen.

Op het kaartje hiernaast zie je onze voorlopige route. Als je erop klikt om te vergroten zie je dat deze Google maps denkt dat we deze afstand binnen 3 dagen kunnen overbruggen. We zijn blij dat we iets langer de tijd hebben!

Als je het leuk vindt om ons de komende maanden te volgen, meld je dan via deze link aan. We sturen je dan een mail na het plaatsen van een nieuw bericht of foto’s.

1. Lottie:
    20 september 2015
    yes, de eerste reactie!!
    Ik heb heel veel zin om op deze manier met jullie mee te reizen. Succes met de laatste voorbereidingen .